FAQ - najczęściej zadawane pytania



1. MOJE ZAMÓWIENIE

       Jaki jest status mojego zamówienia?
Po każdej zmianie statusu zamówienia otrzymasz powiadomienie na adres e-mail podany podczas składania zamówienia. Czas realizacji każdego zamówienia wynosi od 1 do 2 dni roboczych. Należy również doliczyć czas potrzebny na dostarczenie zamówienia (od 1 do 2 dni roboczych). Na bieżąco będziemy wysyłać do Ciebie powiadomienia ze statusem Twojego zamówienia, a kiedy paczka będzie już w drodze - numer przesyłki. Od tego momentu już tylko chwila dzieli Cię od otrzymania paczki :)


        Link do śledzenia paczki nie działa / numer listu jest niepoprawny.
Numer listu przewozowego aktywuje się z opóźnieniem. Jeżeli Twój link lub numer paczki nie działa, jest to zupełnie normalne. Link aktywuje się do 24 godzin. W międzyczasie zajrzyj na naszego Facebooka lub Instagram

        Czy można sprecyzować godzinę dostawy?
W przypadku dostawy Kurierem DHL - w przeddzień dostawy oraz na kilka godzin przed doręczeniem otrzymasz sms z powiadomieniem o przesyłce.
Dodatkowo po wprowadzeniu numeru przesyłki który otrzymasz od nas możesz śledzić przesyłkę na stronie DHL, możesz również sprawdzić przybliżone godziny dostawy.

        Jak dokonać zmian w swoim zamówieniu?

Wszystko zależy od tego na jakim etapie jest Twoje zamówienie. Wszelkich zmian w zamówieniu możemy dokonać tylko do momentu opłacenia. Natomiast jeśli wybrałaś/eś płatność przy odbiorze – do momentu mailowego potwierdzenia zamówienia.
W innych przypadkach skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem 22 670 90 70


       W jaki sposób mogę anulować swoje zamówienie?
Jeżeli jest to zamówienie pobraniowe, a nie zostało jeszcze potwierdzone, wystarczy kliknąć czerwony przycisk w e-mailu potwierdzającym zamówienie. Jeżeli zamówienie zostało już opłacone przelewem, proszę skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

        Dlaczego moje zamówienie zostało anulowane?
Wszystko zależy od tego jaką metodę płatności wybrałaś/eś. Zamówienia płatne z góry przelewem PayU, przelewem tradycyjnym lub PayPal należy opłacić w terminie 2 dni. Po tym czasie zamówienie zostanie anulowane. Jeżeli dokonałaś/eś płatności po terminie, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Wiadomość potwierdzającą otrzymasz tuż po złożeniu swojego zamówienia na adres e-mail przypisany do zamówienia. Jeżeli chcesz wznowić swoje zamówienie - złóż je ponownie.

        Czy mogę połączyć zamówienia?
Nasz system zapisuje każde zamówienie jako osobne zlecenie, które przechodzi przez kilka procesów informatycznych, przez co nie mamy możliwości połączenia dwóch zamówień w jedno.

2. DOSTĘPNOŚĆ PRODUKTÓW

        Czy będzie jeszcze dostępny dany model?
Dostawy do naszego sklepu odbywają się regularnie, więc najlepszą metodą na sprawdzenie dostępności produktów jest śledzenie naszej strony internetowej, gdzie prezentujemy wszystkie produkty. Zapraszamy do regularnego przeglądania oferty naszego sklepu.


        Czy będzie jeszcze dany rozmiar lub kolor?
Jeżeli brakuje Twojego koloru lub rozmiaru, kliknij w interesujący Cię rozmiar, a następnie "Powiadom mnie o dostępności rozmiaru",  w okienku wpisz swój adres e-mail. Damy Ci znać, gdy wybrany rozmiar będzie dostępny!


3. METODY PŁATNOŚCI I DOSTAWY

        Jakie są dostępne metody płatności i dostawy?
W naszym sklepie za swoje zamówienie możesz zapłacić : przelewem PayU (tzw. szybkim przelewem), przelewem tradycyjnym, za pomocą PayPal lub przy odbiorze. Przesyłka dotrze do Ciebie z pomocą : Kurierów DHL, Poczty Polskiej . Jako metodę dostawy możesz również wybrać odbiór osobisty zakupionego produktu , w takim wypadku należy opłacić zamówienie  i wybrać opcję odbiór osobisty , wtedy zapraszamy Ciebie do siedziby firmy w godzinach naszej pracy gdzie osobiście odbierzesz zamówienie .

        Zależy mi na czasie. Jaka jest najszybsza metoda dostawy?
Jeżeli zależy Ci na szybkim otrzymaniu przesyłki – skorzystaj z szybkich płatności PayU i opłać przesyłkę od razu lub wybierz opcje " Za pobraniem " . W takim wypadku wysyłam przesyłkę w terminie 24 godzin jeżeli są to dni robocze , a jeżeli jest to dzień wolny od pracy to twoje zamówienie będzie zrealizowane pierwszego  pracującego dnia po okresie wolnym . Pamiętaj ze jeżeli złożysz zamówienie do godziny 12.00 w dzień pracujący to jest duża szansa , że twoje zamówienie będzie wysłane jeszcze tego samego dnia .

 

        Nie chce przepłacać za przesyłkę. Która metoda dostawy jest najtańsza?
Jeżeli nie chcesz przepłacać, skorzystaj z opcji dostawy Pocztą Polską. To najtańsza metoda dostawy w naszym sklepie.
Możesz również skorzystać z promocji darmowej dostawy. Należy spełnić 3 warunki:
- wybrać metodę dostawy DHL, Poczta Polska lub odbiór osobisty.
- zaznaczyć płatność z góry (np. PayU lub przelew tradycyjny)
- dodać do koszyka produkty o wartości powyżej 150zł.


        Nie opłaciłam/em jeszcze swojego zamówienia. Gdzie znajdę link do płatności lub numer konta?
Na głównej stronie sklepu na dole w stopce kolumnie Informacje - zakładka " Informacje o sklepie " znajdziesz numer konta na jaki należy dokonać wpłaty za zamówienie ( jeżeli dokonujesz przelewu z Polski pomiń litery " PL " przed numerem konta ) , jeżeli wybrałaś/eś szybki przelew PayU lub PayPal, zostaniesz przekierowana/y na stronę płatności. Wybierz swój bank, zaloguj się i opłać zamówienie. Jeżeli wybrałaś/eś płatność przelewem tradycyjnym, aby pobrać numer konta kliknij w "link do płatności". Skopiuj wszystkie dane i zrób przelew na wskazany numer konta. Pamiętaj, że zamówienie powinno zostać opłacone w terminie 2 dni.


        Czy produkty można odebrać osobiście?
W trakcie składania zamówienia istnieje możliwość wybrania opcji dostawy "odbiór osobisty". W takim przypadku możesz odebrać zamówienie w naszej firmie w 8.30 - 15.30 od pn. - pt.  pod adresem jaki podany jest w stopce strony .

4. ROZMIARY

        Jak wybrać odpowiedni rozmiar?
Na karcie produktu dostępna jest tabela rozmiarów. Pamiętaj, że tabela jest orientacyjna, a długości wkładek są poglądowe, ponieważ wymiary oraz krój mogą różnić się w zależności od producenta. Prosimy, zwróć uwagę na informację o numeracji (typowa, zawyżona, zaniżona). Z powodzeniem możesz skorzystać z opinii innych Klientek dostępnych w sekcji "Opinie". W razie wątpliwości skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

        Co mogę zrobić jeśli rozmiar okaże się nieodpowiedni?
Każdy Klient może skorzystać z procedury zwrotu towaru lub wymiany . Szczegółowe informacje o zwrotach lub wymianach znajdziesz w stopce w kolumnie POMOC , zakładka " Zwroty towaru / Wymiana " .

        Kupiłam/em za duże /za małe buty. Co teraz?
Możesz skorzystać z procedury zwrotu towaru. Szczegółowe informacje o zwrotach lub wymianach znajdziesz w stopce w kolumnie POMOC , zakładka " Zwroty towaru / Wymiana " .

 

5. ZWROTY / WYMIANY

        Co zrobić aby zwrócić produkty?
Aby skorzystać z prawa do zwrotu, proszę odeślij w ciągu 14 dni przesyłkę z produktami na adres :

MODOLINE sp z o.o.

WARSZAWSKA 164 , LATCHORZEW 05-082 STARE BABICE(POLSKA)


Do paczki dołącz protokół zwrotu lub wymiany .  Na Protokole podaj czytelnie wszystkie dane. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni od momentu, w którym zwracane artykuły trafią do naszego magazynu. Dokładna procedura zwrotu znajduje w stopce stronty sklepu kolumna POMOC - zakładka " Zwrot towary / Wymiana .

        Co zrobić aby wymienić produkt?
Wymiana w naszym sklepie polega na dokonaniu zwrotu oraz złożeniu nowego, niezależnego zamówienia. Proszę odeślij do nas produkt wraz z formularzem zwrotu. Środki za zamówienie zwrócimy przelewem w ciągu 14 dni. Nowe zamówienie natomiast można złożyć niezależnie, nie czekając na zrealizowanie zwrotu. Dokładna procedura wymian znajduje się stopce stronty sklepu kolumna POMOC - zakładka " Zwrot towary / Wymiana . Możesz również skontaktować się z naszym biurem obsługi klienta które dokona wymiany produktu w systemie i wtedy nie będziesz musiał(a) składać ponownie nowego zamówienia .

        Ile czasu mam na zwrot?
Zwrotu należy dokonać w terminie 14 dni licząc od daty odebrania przesyłki. Aby zachować termin, wystarczy odesłać artykuły w ciągu 14 dni, ponieważ bierzemy pod uwagę datę nadania przez Ciebie przesyłki.

        Czy mogę zwrócić artykuły z wyprzedaży?
Tak, procedura zwrotu w naszym sklepie obejmuje wszystkie produkty. Pamiętaj, że zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania oraz powinny być w nienaruszonym stanie.

        Jak odesłać paczkę ze zwracanym produktem?
Proponujemy skorzystać z usług Poczty Polskiej . Najtańszą opcją będzie paczka zwrotna którą wygenerujesz z naszego systemu – jej koszt oscyluje w granicach 9.23 zł ( rynkowa cena przesyłek Pocztą Polska powyżej  11 zł  ).  Pamiętaj proszę, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem lub do paczkomatów .

 

        Czy moja paczka ze zwrotem już dotarła?
Biuro Obsługi Klienta otrzymuje informacje o dostarczeniu przesyłki z opóźnieniem. Aby dowiedzieć się czy paczka dotarła, sprawdź numer nadania i skontaktuj się z przewoźnikiem, u którego wysyłałaś/eś przesyłkę. Po odebraniu przez nas paczki otrzymasz powiadomienie na swój adres e-mail przypisany do zamówienia.

        Kiedy otrzymam pieniądze za zwrócone produkty?

Zwrotu środków dokonujemy w terminie do 14 dni na numer konta, z którego dokonano wpłaty do zamówienia lub wskazanego na protokole zwrotu.

6. REKLAMACJE

        Jak złożyć reklamacje?
Aby skorzystać z prawa do reklamacji proszę odeślij reklamowane produkty do naszego magazynu.
Procedurę reklamacji krok po kroku znajdziesz w stopce strony w kolumnie POMOC , zakładka  " Zwroty towaru / Wymiany " .

        W jakiej sytuacji zgłosić reklamację, a w jakiej dokonać zwrotu?
Reklamację należy zgłosić, gdy produkty nie są zgodne z zamówieniem lub posiadają wady fabryczne. Zwrotu należy dokonać, gdy zakupione artykuły nie spełniają oczekiwań np. z powodu nieodpowiedniego rozmiaru. 

        Czy moja paczka już dotarła?
Biuro Obsługi Klienta otrzymuje informacje o dostarczeniu przesyłki z opóźnieniem. Aby dowiedzieć się czy paczka dotarła, sprawdź numer nadania i skontaktuj się z przewoźnikiem, u którego wysyłałaś/eś przesyłkę. Po odebraniu przez nas paczki otrzymasz powiadomienie na swój adres e-mail przypisany do zamówienia.

        W jakim terminie są rozpatrywane reklamacje?
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni. Po pozytywnym rozpatrzeniu otrzymasz kolejne powiadomienie na swój adres e-mail . Równocześnie na numer konta, z którego dokonano wpłaty do zamówienia lub wskazanego na formularzu reklamacyjnym, otrzymasz zwrot środków (odczekaj do dwóch dni na zaksięgowanie wpłaty). W sytuacji gdy samodzielnie wysyłałaś/eś do nas przesyłkę otrzymasz od nas również zwrot kosztów odesłania towaru w odstępie kilku dni.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel